assalamualaikum.
Pokoknya adakah orang kata syariat Nabi dulu dimansukhkan maka anta terus main-tuju-tuju ayat AlQuran. Sikap anta dulu perlu diperbetulkan. Setahu saya tak ada orang yang menghina Nabi. Mungkin kerana silap faham saudara kot.

Walau bagaimanapun tunjukkkan e-mail itu dan kita tanya orang yang menulisnya kerana pertuduhan ini berat, dan kalau betul konsep ini dipegang maka mereka in sesat.
Buktikan dan tunjukkan mesej mana. dulu.

sekian wassalam

Mohd Radzi Ibrahim <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Read on. Sometime kerana ghairah nak jatuhkan orang lain, kita hantar
message yang berbau permusuhan kepada nabi. Kenapa nak kaitkan nama
mereka? Walaupun ada amalan mereka yang di mansuhkan, namun banyak juga
amalan mereka yang di brought forward and re-use!

wassalam.

Radzi.

On 21 Sep, 2004, at 1:15 AM, Merong Wangsa wrote:

> assalamualaikum
>
> oleh kerana saudar membuat kenyataan bertanya mengapa beza-bezakan
> antara Rasul-Rasul? Jadi saya nak tanya siapa yang membeza-bezakannya,
> kerana saya baca hampir setiap posting dalam islah ini, tapi tak jumpa
> ada orang beza-baezakan antara Rasul. Jadi tolong jelaskan sikit,
> samada ianya adalah sebatas ilusi anda atau ada realiti yang boleh
> jadi pijakan.
>
> sekian wassalam
>
> Mohd Radzi Ibrahim <[EMAIL PROTECTED]>wrote:
> Sayyid Qutb dalam fi-zilal-il-qur'an dalam mentafsirkan ayat 285
> [...]

Do you Yahoo!?
vote.yahoo.com - Register online to vote today!

Yahoo! Groups Sponsor
click here