> --- In [EMAIL PROTECTED], "albaniasghar"
<[EMAIL PROTECTED]>

Yang
> Ali

resp: Selepas membuat pengakuan terbuka thtl adalah ulamak, kemudian
secara tidak langsung mengaku menjadi mujtahid pulak dlm kes MLM
(sebab dia kata mujtahid shj boleh keluarkan hukum bab mlm).

Sekarang nak bagi tahu pulak yg dia dah sampai level Saidina Ali kwjh
pulak!!

Silap hari bulan dapat penampar saidina Ali !!!!

Orang yd celupar dgn ayat quran ..apa diharap dgn manusia lain yg
mulia di sisi Allah dan Rasul.

Orang sebut Ya Sin. Disebutnya bahasa pontianak. Di olok oloknya ya
sin   ya sin   ya sin. Diterbaliknya jadi bahasa pontianak. Ini
sekadar cth shj.

> kita

resp: Dlm kes budak galak yg tak tahu agama hormat pada orang lain
tu. Itu bukan fitnah itu boleh ditengok sendiri cara dia menulis dlm
internet.

Tengok cara dia menulis pada RAR, Khadaid dll orang yg sudah berumur
jgn2 sebaya bapak dia. Dia tuh baru 25-26 aje umurnya tapi bahas
kurang ajar!!

Sebenarnya dari dulu lagi bila berjinak aje dgn salafi/wahabi
kriteria utama utk pastikan, ialah tengok kelaku kurang ajar tuh.
Kononnya inilah ajaran salaf. Tak sedar diri buat malu salafussoleh
aje.

WSM

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/wpWolB/TM