wsm

Hok maki hamun ni kat Isloh jo abe oo
demo nok islahkan islah-net cagho demo,ke ko demo tu gheto islah.
demo ngaku...kito kalu hanta email ko panggu sebeloh, demo sekat.
demo buleh ngumpat suko suko ati kat sini
demo tuduh ambo samo oghe kuante
kut ambo telepun demo nati demo pucat, suaro ado halkum :)
sapo sapo ado no Hp sifoo tu, baghilah ko ambo nanti ambo cakap
kito oghe jate pun meluat ...
ok dok ambo kecek kelate?

sekie selinge
aghi ni & semale ambo cuti

-- In [EMAIL PROTECTED], Merong Wangsa <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> assalamualaikum;
>
> Tapi hok dok maki hamun, kato mace-mace ko oghe lai dale islah ini
tak dok oghe lai, oghe tu soghe jah, ustat demo respek sangat tu lah.

> Jadi kalu suka kato oghe jange takut kita kena kato. selalu buat
posting melulu dio jugak, jadi jange kecoh kalu oghe lai, buat gi ko
kito.

> sebab kito ado cukup bukti untuk bawa keh, jadi demo keno tengok
sapa mula dulu. Buke tengok sekeghat.

> [...]
ni
> kan bulan Syaaban. Nanti kan nak brek dalam bulan Ramadhan kan
takut
> tak cukup landasan, terlajak masuk Syawal..
>
> Kalau orang maki hamun kita, kita kata alhamdulillah, aku berpuasa!
>
> Kalu demo tu tok sir start, kito start dulu, kalu demo tu pegheh
jugok,
> kita wat dek je, kecuali kalu terang-terang buat salah, tok ke nak
wat
> dek juga ke?
>
> ko guano?
>
> tu idea ambo Sempena Menyambut Ramadhan al-Mubarak...

Ilmu dan

Pertubuhan

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/wpWolB/TM