Orang yang berilmu tidak akan mengeluarkan kata kata sembarangan.
Kata kata orang berlimu bisa difahami oleh mata hati yang bersih dan
akal yang waras. Kata kata akan mencerminkan kata hati.

Rangkaian teamwork di Islah tak akan dapat menyedarkan jiwa yang
parah. Ubat hati ialah zikrullah, cari murobbi turunkan ego. Jiwa
akan terus meronta ronta bila terima nasehat, ubat mujarat selalunya
kelat.

Kanak kanak menjerit, 'syoh syoh.. aku tak nak ubat, tak mahu...'
orang tetegor menjerit, 'syoh syoh.. pergi pergi' bila kena semburan
air Yasin...

he he he permisi.

wabilahi taufik wal hidayah
kalau hati dah keras, payah :)

--- In [EMAIL PROTECTED], "albaniasghar" <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/wpWolB/TM