Asalamualaikum!

Terimakasih atas jawapan-jawapan yang diberikan. Cuma saya masih lagi
tunggu jawapan dari ir haikal. Kalau Merong nak jawab lagi baik. Ianya
penting untuk kita tahu perdebatan ini samada ianya berkisar tentang
masalah ijtihadiah atau masalah hukum qath'ie yang tidak boleh lagi
dipertikaikan.

Tokbatin

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/wpWolB/TM