From: albaniasghar [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, February 20, 2005 1:59 PM
To: islah-net@yahoogroups.com
Subject: [islah-net] Re: [alFikrah] ISLAM : Sebuah Kehidupan Syumul ??

--- In islah-net@yahoogroups.com, JEM <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamualaikum...
>
> Ya ke tuan mereka mencela gerakan lain? Nak tau jugak mana satu
yang
> tuan maksudkan dengan mencela tu. Sebab kalau baca kat bawah ni tak
> nampak mana satu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Reply/salam

REM kena masuk alFikrah dulu...di sana dah lama dah syabab sedang
bergelut dgn manhaj khilafah dan Islam syumul. cuba tengok healine
dalam bracket tu tertera dgn jelas kalimah ALFIKRAH, bermakna dia
diimpot dari milis alFikrahyahoogroups..kalau REM nak tahu asal usul
posting yg diimpot ke Islahnet ni, sila masuk al-Fikrah. aa

///// MEDIA JIM: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan
Maklumat

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/hjtSRD/3MnJAA/i1hLAA/wpWolB/TM