--- In islah-net@yahoogroups.com, UMAR ABDULLAH <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Assalamulaikum...aa. Jemputan saya utk kita berdua sahaja bukannya
pihak ke-3,4,5,6,7,...saya apa perlunya banyak protocol.

seram sejuk sikitleh teman kalau nak dating kita berdua aje..

he he

dengan syabab ni tak boleh berdua, kena jumpa cara jama'iylah...

ini bukan isu peribody tapi isu Islam...isu semua orang...aa tiada
sebarang prejudi kepada individu, aa hanya mengkritik aliran dan
manhaj sahaja...kenapa umar perlu marah pada aa?

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/hjtSRD/3MnJAA/i1hLAA/wpWolB/TM