From: islah-net@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of azri
Sent: Tuesday, May 18, 2004 1:02 AM
To: 'kiddik kiddik'; islah-net@yahoogroups.com
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [islah-net] fwd: Orang miskin juga ada maruah.

***********************
This e-mail was scanned by TM Net E-Mail Virus Shield.

Dia orang ni memanglah boleh buat apa saja,Depa duduk diatas dan rakyat
yg melata miskin macam adik HAFIZAL yg tanggung susah payah dan
keperitan hidup yang tak mungkin kita semua mengerti.depa duk buat itu
ini dan senang je jatuh hukuman,apa rasa kalau depa yang kena macam adik
Hafizal tu,le ni bolehlah depa kata itu ini sebab depa yang tak
kena.Orang macam ni memang tak layak jadi pemimpin,kalu nak jadi
pemimpin Hadhari bolehlah...kena apa?sebabnya Islam Hadhari tu dah tak
kena maka pemimpinnya pun lagi tak kena..patutt pun....