wal3alaikumussalam;

apa kata saudara memberikan komen secara langsung ke [EMAIL PROTECTED]. Mungkin komen membina saudara itu bakal dibicang oleh team bertanggung jawab.

Namun ada sedikit kepelikan
saudara setuju dengan aa tapi saudara sebut benda yang tidak disebut oleh aa, apa sebenarnya saudara setuju, kalau saudara setuju kerana tulisan panjang, macam pelajar pengajian/akedemi Islam (perkara ini tak disebut) oleh aa.

sekian terima kasih.