assalamu3alaikum;

aa yang berkokok berderai-derai suruh HT supaya tak konsevatif, sekarang tunjukkanlah kepada kita Struktur Administarasi Salafi, mungkin saudara aa boleh tunjukkan kepada kita bagaimana Salafi tidak konservatif terhadap wanita, isteri saudara pegang jawatan apa dalam salafi. Tonjolkanlah kepada kita di sini peranan wanita dalam struktur administarasi Salafi di Malaysia atau di dunia,

Email di bawah bertujuan mengalihkan perhatiaan kepada isu yang saya bangkitkan sebelum ini;
1) Aa terlalu banyak mengkritik dan membebel gerakan lain, meperjuangkan wanita
2) aa gagal nak membuktikan kepada kita bagaimana gerakan aa sendiri iaitu dari salafi memberi jawatan kepada wanita.

Kan saya dah kata;

Nilai intelektual anda setakat menyakat. Kita sedang menunggu bukti dari aa, setakat mana aliran salafi yang aa anuti memberi hak jawatan kepada wanita.

sekian

On 6/11/05, albaniasghar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
--- In islah-net@yahoogroups.com, Ahmad Mustafa <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> assalamu3alaikum;
>
> AA sebagai pejuang salafi buktikan dulu bagaimana sikap gerakan
salafi
> kepada jawatan wanita. Kenapa saudara asyik bertenggek kepada amal
gerakan
> lain. Ceritakan kepada kita bagaimana Struktur Wanita Salafi
Malaysia dan
> setakat mana Peranan yang diberi oleh Salafi @ bapa jawatan isteri
aa pegang
> dalam pertubuhan salafi Malaysia. Berilah satu contoh supaya kita
boleh
> lihat penglibatan 'aktif' mereka ini. Kalau tidak tulisan saudara
ini ibarat

> " Bagai ayam si tombong, kokok berderai-derai, ekor bergelimang
tahi."

> mungkin setakat itulah sahaja nilai intelektual anda.
>
> sekian.

ahmus,

geng syabab kan dlm proses menubuhkan HT Malaysia chapter.
(www.KCom.my)

Maka ramailah orang nak tahu apa peranan muslimat HT dalam sistem
pemerintahan khilafah ala HT tu..

apakah orang pempuan akan dilantik jadi wakil rakyat, apakah wanita
akan jadi majlis syuura khilafah..ceritalah sikit.

apa peranan wanita dalam kerajaan parti HT jika HT memerintah
Malaysia dan Indonesia...

aa

Would you Help a Child in need?
It is easier than you think.
Click Here to meet a Child you can help.
http://us.click.yahoo.com/sTR6_D/I_qJAA/i1hLAA/wpWolB/TM

///// MEDIA JIM: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

Nota: Kandungan mel ini tidak menggambarkan pendirian rasmi Pertubuhan
Jamaah Islah Malaysia (JIM) melainkan yang dinyatakan sedemikian.

Berminat menjadi ahli JIM? Sila isi borang keahlian "online" di: http://www.jim.org.my/forms/borang_keahlian.htm

Langganan : Hantar E-mail kosong ke
            [EMAIL PROTECTED]
Unsub     : Hantar E-mail kosong ke