Assalamu3alaikum

tak ada apa-apa bang Umar sahaja nak Usik Penyakat yang suka buat fitnah dan bohong terhadap orang lain, dan kita dah buktikan bahawa aa telah melakukan pembohongan, mengeluarkan statement syabab hizb cuma hafal dua hadis (secara mengkhinzir buta), kemudian mengatakan hpage Hizbu Tahrir ada 2 hadis sahaja (Hadis Bai'3ah dan khilafah ala minhaj Nubuwah).

Penipuan itu telah saya tunjukkan dengan bukti-buktinya sekali, dan saya telah senaraikan beberapa hadis dari khilafah.com, ini bukan masalah khilafah.com dll, tapi masalah manusia yang keji dalam berhujah. Tapi tak mengapa sekurang-kurangnya Umat tahu siapa Pembohong.

Harap ulasan saya ini, sudah cukup memuaskan hati Abg Omar. Kalau tak puas hati boleh rujuk archive.
sejak hari ini saya dah tidak berminat untuk berurusan dengan Pembohong & Tukang mereka cerita Maudhu'.

sekian wassalam