From: islah-net@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of albaniasghar
Sent: Thursday, August 04, 2005 5:55 PM
To: islah-net@yahoogroups.com
Subject: [islah-net] Re: MAJLIS MAULIDURRASUL Sempena Sambutan Israk
Mikraj

***********************
This e-mail was scanned by TM Net E-Mail Virus Shield.
***********-***********

--- In islah-net@yahoogroups.com, "rafcity04" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamualaikum,
>
> Saya tengok tak habis-habis Maulud. Maulud Julai, lawatan Maulud,
> Maulud Ogos, Maulud Umu Mukminin, entah berapa maulud lagi yang akan
> muncul....
>
> kalau boleh mereka nak supaya Nabi S.A.W. dilahirkan pada setiap
> bulan supaya setiap bulan boleh mereka adakan Maulud.

wsm

Geng ni berpura-pura menyintai Muhammad saw, tapi selepas itu mereka
melontar sunnah baginda dan mengamalkan inovasi dalam akidah dan ibadah.

Spt kaum Nasara yg menyambut Maulid Jesus besar-besaran tapi kecintaan
mereka kepada Jesus adalah kecintaan yg palsu.

Jika benar mereka menyintai Muhammad maka mereka tidak akan bermaulid
sebagaimana Abu Bakar-Umar-Uthman-Ali. Inilah orang yg amat menyintai
Muhammad tapi mereka tidak bermaulid.

aa

///// MEDIA JIM: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan
Maklumat