assalamu3alaikum,

macam tulisan orang trauma dengan Ahmad Kori sahaja. !
Mula-mula aa kata bukan terjemahan, saya dah terangkan terjemahannya dan tulisan sebenar aa. Sekarang berdolak dalih dengan isu FAQ dan saduran pulak. Baca betul-betul email ini
http://groups.yahoo.com/group/islah-net/message/53206

cuba teliti - saya komen saduran atau terjemahan saudara aa. Kemudian saudara aa berbelit dengan istilah Muhaqiq itu termasuk para sahabat di email ini.

Kemudian saya sanggah tentang pengggunaan bahasa Melayu, Arab dan Fiqh THTL/ tak tepat. di email ini
http://groups.yahoo.com/group/islah-net/message/53218

sekali lagi saudara kona ke isu TERJEMAHAN dengan FAQ.

Soalan saya saudara faham tak isu email yang saya komen terjemahan yang saudara letak nota kakinya tu.?

SPM BAHASA MELAYU DAPAT BERAPA?

Isu kedua;
kata aa
"dia ingatkan saya ni macam geng HT tu, depa tu salin sebiji-biji dari kitab taqiyudin.."
Ini tak ada kerja lain ka, bincang bab terjemahan tiba-tiba terus beri pahala kepada syabab HT seluruh dunia dengan tohmahan melulu. Opps masa berbuka. Dah jumpa ka dengan syabab HT sampai sanggup buat tuduhan macam-macm tu. Menulis waktu malam bukan bermakna boleh bantai orang ikut sesedap rasa.

sekian wassalam.

On 10/30/05, albaniasghar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
--- In islah-net@yahoogroups.com, Abg Omar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Tuan AA, tiap kali post musti ada ayat ni ke?? :"Ini bukan
terjemahan
> tapi saduran."
>

> nak gelak saya ni.....

he he  he

saja nak bg si syaikh besar HT tu senyap sikit...

mat kori tu tak ada isu, dok cari kat mana aa sila terjemah ke,
silap saduran ke...dia ingatkan saya ni macam geng HT tu, depa tu
salin sebiji-biji dari kitab taqiyudin..

bila depa dah sengap, kita akan stop ayat tu...aa

Click here to rescue a little child from a life of poverty.
http://us.click.yahoo.com/rAWabB/gYnLAA/i1hLAA/wpWolB/TM

///// MEDIA JIM: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

Nota: Kandungan mel ini tidak menggambarkan pendirian rasmi Pertubuhan
Jamaah Islah Malaysia (JIM) melainkan yang dinyatakan sedemikian.

Berminat menjadi ahli JIM? Sila isi borang keahlian "online" di: http://www.jim.org.my/forms/borang_keahlian.htm

Langganan : Hantar E-mail kosong ke
            [EMAIL PROTECTED]
Unsub     : Hantar E-mail kosong ke