bagi depa baik guna artis dari guna golongan "agama", pendapat golongan agama ni ketinggalan zaman dan tak sesuai pada masa sekarang..

normint <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Assalamualaikum.

kita tu siapa?

kita ibu bapa yang sedar dan para pendidik islam dah
tunaikan tanggong jawab kita dalam mendidik anak untuk
berpegang kepada islam ini. tapi itu tak dihargai oleh
pehak pehak yang kononya nak membenteras aids ni.
yang mereka nampak.. oleh kerana golongan "agama" tak
pakai reben oren .. tak sokong condom free maka mereka
tak memberi sumbangan dalam kes ni

kenapa tak orang ht ke orang abim ke orang jim ke
orang pas ke volunteer jadi ketua? dan jalankan
rancangan yang lebih baik?

budget banyak oooo  rm10 juta setahun.

--- albaniasghar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --- In islah-net@yahoogroups.com, asri nawi

> kite, nape kite
> degil sangat.. sekarang masalah akhlak di kalangan
> orang Islam dah
> makin serius..
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~reply
>
> asri,
>
> oleh kerana aids semakin meningkat, lihat apa yang
> berlaku...
>
> --------------STAR reports
> KUALA LUMPUR: After more than a decade at the helm
> of the Malaysian
> AIDS Council and being at the forefront of the
> crusade to promote safe
> [...]

Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail http://uk.messenger.yahoo.com

Yahoo! Shopping
Find Great Deals on Holiday Gifts at Yahoo! Shopping

YAHOO! GROUPS LINKS

Kirim email ke