Assalamu'alaikum wbt

Saya dengan ini ingin mengalu-alukan dan menjemput
semua muslimin dan muslimat untuk mengunjungi
gerai-gerai yang akan di buka sempena pelancaran Nisa'
NS Ahad 23 April 9 pagi di Gedung Lalang, Ampangan

Sama2xlah kita membantu membeli produk ahli2x kita
serta memantapkan ekonomi sesama ummat Islam. Antara
gerai yang akan di buka ialah;
busana muslimah - jubah & tudung
produk gamat dan ubatan tradisional
produk kecantikan
produk herba/homeopathi
minuman float
mee goreng/kerepek2x
caset+ cd + buku2x agama
frozen food- roti canai, roti boom, karipap
minuman kordial
ikan masin terubuk dari Sarawak
buah naga
produk terpakai - beg kulit, tudung, pakaian
takaful nasional
Sebarang maklumat lanjut hubungi saya Norwani :
013-3851202   [EMAIL PROTECTED]

  Adat Bersendikan Hukum , Hukum Bersendikan Kitab Allah
  Syarak Mengata , Adat Menurut

  Sila layari Blog PAS N.Sembilan di http://pasns.blogspot.com

http://mail.yahoo.com