  From: ibnu hussin
  To: Khairul Azahan Mohamed Kamal ; islah-net@yahoogroups.com
  Sent: Monday, May 15, 2006 4:12 PM
  Subject: Re: [islah-net] BUKU BARU : Yang Benar Mazhab Syafie Bukan Wahhabi

  Ahli bid'ah pecinta khurafat memang tidak dinafikan keseseronokan mereka
dalam majlis-majlis yang dilhamkan oleh syaitan tanpa menilai sama ada benar
atau tidak mengikut ajaran rasul

  Khairul Azahan Mohamed Kamal <[EMAIL PROTECTED]> wrote:  Asalamualaikum wrt,

  Tuan tak datang ka masjlis maulid dan sambutan hari sheikh kadir jelani
  di masjid wilayah semalam (may 14), anjuran Sheikh affifudin. Ramai
  ulamak-ulamak antarabangsa yang hadir. Subhanallah bagus sekali
  pengisiannya.

  khadaied wrote:

  >Wa alaikumusalam wbt
  >
  >Mungkin dah lama Rasul dhari tak buat kacau, dia nak juga bising bising
  >lagi. Dulu buku dia dah di haramkan, sekarang mungkin dia cuba lagi
  >

  >Tak habis habis kelirukan manusia.

Home is just a click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/wpWolB/TM