Yang Bengong dan tolol serta bangang, tidak ada sorang
wakil dari wanita jim tak nak bagi komen langsung
pasal hal ini utk memecah kebuntuan yang ada sama ada
wanita jim ni terus buang lepas pakai atau hilangkan
kesan darah sebelum buang.

Tak usah berdakwah kalau setakat memerhatikan
pertelingkahan yang berlaku kerana dua pendapat.

bangang!!!!

kiddik the angry.

http://mail.yahoo.com