Kenali Resdung (Sinus)

http://www.biovco.com

Sinus merupakan rongga yang terletak di belakang tulang pipi dan dahi dan
disekitar mata. Ia melembapkan udara yang kita sedut. Apabila rongga ini
dijangkiti bakteria atau bengkak ia tidak dapat menyalur keluar udara dan
kumbuhan dengan sempurna. Di dalam perubatan Melayu tradisional ia secara
umumnya dikenali sebagai resdung.

Resdung adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai
penyakit hidung. Salah satu punca gejala resdung adalah akibat
jangkitan bakteria keatas hidung dan rongga disekelilingnya.

resdung yang kronik (kadangkala disebut sebagai resdung berterusan)
ialah merujuk keradangan sinus yang berlaku beterusan sehingga
berbulan-bulan atau kadang kadang bertahun-tahun. Jika anda
sering diserang resdung atau jangkitan tersebut berlarutan hingga
lebih dari 3 bulan, ia mungkin merupakan resdung kronik.

Gejala sinuisitis kronik mungkin tidak seteruk resdung akut
tetapi resdung kronik boleh mencetuskan komplikasi yang serius
seperti jangkitan pada otak dan kebutaan.

RAWATAN TANPA UBAT

Berdasarkan gejala pesakit diatas, rawatan yang disyorkan adalah
dengan menggunakan Minyak Kelapa Dara, Minyak Kelapa Dara adalah
pembasmi kuman semulajadi. Dalam tahun 1966, seorang professor
farmakologi dan penyelidik di Universiti Michigan telah menemui
sifat anti virus dan anti bakteria sejenis lemak tepu aktif yang
menjadi bahan penting minyak kelapa dara.

Sejak dari itu lemak tepu aktif ini telah dikenalpasti bersifat anti
virus, anti bakteria, anti fungus dan anti protozoa. Sifat pembasmi
kuman ini telah menjadikan minyak kelapa dara satu bahan berkesan
untuk menentang penyakit disebabkan oleh kuman seperti resdung.

Kebanyakan virus dan bakteria dilindungi oleh suatu lapisan lemak
luaran yang mengekalkan kewujudan DNA mereka. Minyak Kelapa Dara
boleh memusnahkan lapisan lemak luaran ini lantas membunuh DNA virus
dan bakteria.

DAPATKAN SEKARANG !!! : http://www.biovco.com

Testimoni Pengguna : http://www.biovco.com/testimoni.html

Testimoni 1 :  Selsema dan Hidung Tersumbat

Saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada keberkesanan produk BIOVCO dan
bersyukor kepada Allah S.W.T.

Pada awal bulan Jun  2006 hingga pertengahan bulan Julai 2006 saya
mengalami selsema yang serius. Bermacam ubat dari klinik telah saya
ambil tapi tak juga sembuh. Deria bau saya hampir hilang..... Setiap
pagi hidung saya berair dan tersumbat selama hampir 2 bulan.

Setelah saya mengambil BIOVCO sebanyak 2 botol, selsema dan masaalah
hidung tersumbat hampir sembuh 100%. Deria bau saya juga pulih.

Terima kasih

Mohd Saaidian A. Aziz
Melalui email

Testimoni 2 : RESDUNG & ALAHAN

Assalammualaikum,

Saya telah bertahun-tahun mengalami masalah resdung /alahan.
Bermacam-macam ubat, vitamin, food suplement saya cuba tetapi tidak
bersesuaian dengan badan dan darah saya. Malah ia akan menjadi lebih
teruk atau mendapat penyakit lain pula.

Tetapi sejak saya mengamalkan Minyak Kelapa Dara "BIOVCO", saya
telah banyak merasai perubahan dan berkurang dengan ketara. Saya
telah boleh memakan makanan laut yang dulu tidak boleh dimakan
langsung. Hingga kini saya masih menggunakan Minyak Kelapa
Dara "BIOVCO".

Sekian.

Rohidah Abdul Rahman
Jalan 14/4B Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan

Maklumat lanjut dan pembelian online : http://www.biovco.com

atau melalui pengedar berhampiran :
http://www.biovco.com/pengedar.html

Minyak Kelapa Dara "BIOVCO" dihasilkan melalui kaedah bioteknologi,
tanpa bahan pengawet dan bahan kimia, 100% Organik dan tiada kesan
sampingan.

Hanya RM30.00 Sebotol Semenanjung / RM35.00 Sabah & S'wak

Kos penghantaran PERCUMA menggunakan Pos Laju kerumah atau pejabat

Kandungan 1 botol (120ml)

BELI SEKARANG !!! : http://www.biovco.com/pembelian.html

atau dapatkan no akaun untuk membuat pembelian & pembayaran melalui email di :
[EMAIL PROTECTED]

Hubungi : 06-6780544 / 013-3014262 / [EMAIL PROTECTED]

IK101006-YG0814

///// JIMedia: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

http://www.jim.org.my/, dari seksyen "BORANG Online".

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: