Perkataan Suckling Pig
Ertinya Babi Muda.…. (Dari Laman Web Datuk Ruhanie
Ahmad, bekas Ahli Parliman Barisan Nasional Parit
Sulong)
http://kuda-kepang.blogspot.com/2007/01/perkataan-suckling-pig-ertinya-babi.html

Bila saya membuat posting mengenai Lembaga Tabung Haji
(LUTH) menjadikan sebuah syarikat Singapura sebagai
rakan kongsinya, saya tidak pernah berniat untuk
mempersoalkan usahasama berkenaan.

Ini kerana LUTH berhak memilih sesiapa sahaja yang
difikirkan layak untuk jadi rakan kongsi
perniagaannya, waimah rakan kongsi itu adalah syarikat
asing.

Niat saya buat posting itu adalah untuk membolehkan
pengunjung blog ini membaca dan memahami erti seluruh
perkataan yang dalam warna merah.

Antara perkataan yang dalam warna merah dalam posting
tersebut adalah “suckling pig processing plant.”

Jadi, tidakkah anda mengetahui erti “suckling pig?”
Bukankah “suckling pig” ertinya “babi muda?” Tidakkah
“suckling pig processing plant” ertinya “kilang
mempross babi muda?”

Persoalannya, adakah ini benar? Persoalannya, macam
mana sampai jadi begini? Persoalannya, apakah reaksi
para pencarum LUTH bila mengetahui bahawa makna
“suckling pig” adalah “babi muda?” - Ruhanie Ahmad

    KEAMANAN - KESEJAHTERAAN - KEADILAN
  Sila layari Blog PAS N.Sembilan di http://pasns.blogspot.com
  Sumbangan untuk pembinaan Bangunan PAS N.Sembilan boleh disalurkan melalui
Bank Islam No Akaun 50120100 27521.  “Bank in slip” bolehlah dihantar kepada :
    Bendahari
  Tabung Bangunan PAS NS, No 11, Tingkat 1, Bangunan PKNNS,Jln Seremban
K.Pilah, Ampangan,
  70400 Seremban, N.S.

Never Miss an Email
Stay connected with Yahoo! Mail on your mobile.  Get started!
http://mobile.yahoo.com/services?promote=mail

///// JIMedia: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

http://www.jim.org.my/, dari seksyen "BORANG Online".

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: