Resdung : Rawatan tanpa ubat, selamat & terbukti berkesan

Klik disini untuk maklumat sepenuhnya : http://www.biovco.com

Dianggarkan hampir 25% penduduk negara ini mengalami penyakit
resdung. Diantara tanda-tanda resdung ialah gatal-gatal, hidung
berhingus, tersumbat, sakit kepala terutama di dahi dan pipi.
Penyakit resdung juga dikenali 'sinusitis'.

Ramai yang tidak memandang serius tentang penyakit ini tapi
sebenarnya boleh mendatangkan bahaya kepada penghidapnya. Untuk
kanak-kanak, ia boleh sebabkan jangkitan sellulitis dan merah pada
bahagian mata.

Akhirnya boleh menyebabkan buta. Manakala untuk orang dewasa, ia
boleh menyebabkan nanah daripada sinus frontal tidak dapat keluar
daripada hidung dan akan masuk serta memenuhi ruang dalam otak. Ini
akan menyebabkan dinding pemisah akan menjadi semakin tebal dan
boleh mengakibatkan sinus mudah tersumbat.

Diantara gejala dan tanda resdung ialah :

* Hidung tersumbat

* Lendir daripada hidung dan tekak

* Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata

* Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang

* Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan akibat gejala
di atas

* Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya.

Rawatan dan pencegahan

Berdasarkan gejala diatas rawatan yang disyorkan adalah dengan
menggunakan Minyak Kelapa Dara, Minyak Kelapa Dara adalah pembasmi
kuman semulajadi. Dalam tahun 1966, seorang professor farmakologi
dan penyelidik di Universiti Michigan telah menemui sifat anti virus
dan anti bakteria sejenis lemak tepu aktif yang menjadi bahan
penting minyak kelapa dara.Sejak dari itu lemak tepu aktif ini telah
dikenalpasti bersifat anti virus, anti bakteria, anti fungus dan
anti protozoa.

Sifat pembasmi kuman ini telah menjadikan minyak kelapa dara satu
bahan berkesan untuk menentang penyakit disebabkan oleh kuman
seperti resdung. Kebanyakan virus dan bakteria dilindungi oleh suatu
lapisan lemak luaran yang mengekalkan kewujudan DNA mereka. Minyak
kelapa dara boleh memusnahkan lapisan lemak luaran ini lantas
membunuh DNA virus dan bakteria.

BioVCO adalah 100% Minyak Kelapa Dara,

Ia tidak mengandungi dadah, tiada bahan pengawet
100% organik dan proses penghasilannya secara bioteknologi
Selamat dan tiada kesan sampingan terhadap pengguna
Kajian oleh pihak IPTA tempatan selama 8 tahun

Sihat tanpa ubat, selamat dan terbukti berdasarkan testimoni pengguna

Klik disini untuk maklumat sepenuhnya : http://www.biovco.com

Testimoni Pengguna : http://www.biovco.com/testimoni.php

RESDUNG & ALAHAN

Assalammualaikum,

Saya telah bertahun-tahun mengalami masalah resdung /alahan.
Bermacam-macam ubat, vitamin, food suplement saya cuba tetapi tidak
bersesuaian dengan badan dan darah saya. Malah ia akan menjadi lebih
teruk atau mendapat penyakit lain pula.

Tetapi sejak saya mengamalkan BioVCO, saya telah banyak merasai
perubahan dan berkurang dengan ketara. Saya telah boleh memakan
makanan laut yang dulu tidak boleh dimakan langsung. Hingga kini
saya masih menggunakan produk BioVCO.

Sekian.

Rohidah Abdul Rahman
Jalan 14/4B Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan

Saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada BIOVCO dan bersyukor
kepada Allah.

Pada awal bulan Jun  2006 hingga pertengahan bulan Julai 2006 saya
mengalami selsema yang serius. Bermacam ubat dari klinik telah saya
ambil tapi tak juga sembuh. Deria bau saya hampir hilang..... Setiap
pagi hidung saya berair dan tersumbat selama hampir 2 bulan.

Setelah saya mengambil BIOVCO sebanyak 2 botol, selsema dan masaalah
hidung tersumbat hampir sembuh 100%. Deria bau saya juga pulih.

Terima kasih

Mohd Saaidian A. Aziz
Kuala Lumpur

Assalamu'alaikum...

Salam sejahtera buat saudara dan saudari yang dihormati sekelian,

Di sini saya ingin berkongsi pengalaman dan keberkesanan dari produk
BIOVCO ini terhadap diri dan keluarga saya.

Sebenarnya kami adik beradik mempunyai penyakit resdung yang agak
membimbangkan. Pelbagai produk dan rawatan rapi digunakan untuk
memulihkan penyakit ini.

Tetapi setelah saya diperkenalkan produk BIOVCO ini melalui email.
Alhamdulillah...selama saya mengamalkannya...jerawat, kekerapan
bersin dan kegatalan pada muka saya sudah mula berkurangan dalam
tempoh beberapa minggu saja.

Oleh itu saya harap...jika ada di antara tuan-tuan dan puan-puan
mengalami masalah seperti saya ini, tidak salah jika anda semua
mencuba produk BIOVCO ini. Sesungguhnya yang baik dari Allah dan
yang buruk datang dari kelemahan diri kita sendiri...

Wallahhua'lambissawab..

Mohd Khaidir Shamsudin
Jengka, Pahang.

** Semua testimoni di atas sembuh dengan izin Allah S.W.T. Ia belum
diuji secara klinikal oleh mana-mana pihak. Kesan yang dialami
mungkin berbeza antara seorang individu dengan individu yang lain.

Maklumat lanjut dan pembelian online :
http://www.biovco.com/beli.php

atau melalui pengedar berhampiran :
http://www.biovco.com/pengedar.php

Minyak Kelapa Dara "BIOVCO" dihasilkan melalui kaedah bioteknologi,
tanpa bahan pengawet dan bahan kimia, 100% Organik dan tiada kesan
sampingan.

Hanya RM30.00 Sebotol Semenanjung / RM35.00 Sabah & S'wak

Kos penghantaran PERCUMA menggunakan Pos Laju kerumah atau pejabat

Kandungan 1 botol (120ml)

Pembelian online : http://www.biovco.com/beli.php

Belian melalui SMS :

1. Dapatkan no akaun bank melalui SMS, Tulis 'MBB' dan SMS ke 013-
3014262

2. SMS nama, alamat, poskod, MBB, MKD2, RM60, masa bankin dan SMS ke
013-3014262

3. Terima pengesahan pesanan daripada kami.

4. Produk akan dihantar menggunakan Pos Laju (PERCUMA)

5. Produk akan diterima dalam tempoh 2 - 4 hari bekerja.

Klik disini untuk maklumat sepenuhnya : http://www.biovco.com

Maynetwork (M) Sdn Bhd (752224-K)
130-2 Taipan Senawang
Jln Tmn Komersial Senawang 1
70450 Seremban N. Sembilan

Tel : 06-6780544 / H/P : 013-3014262
Fax : 06-6792043

Email : [EMAIL PROTECTED]
Web : http://www.biovco.com

///// JIMedia: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

http://www.jim.org.my/, dari seksyen "BORANG Online".

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: