Fa gairebé un mes, el 29 de novembre, em van instal.lar ADSL a casa
(eresMas). Mitja hora després de marxar el tècnic, la connexió va caure. A
partir d'aquell dia, la meva vida ha canviat: emprenyamentes, trucades,
això no va, on coi he deixat el meu mòdem...
Però com que sempre és millor una imatge que mil paraules, fa tres dies
se'm va acudir que podria posar al meu servidor (linux) un monitor de la
connexió. Aquest monitor, em comptabilitza les connexions i desconnexions.
I cada vegada que connecta, em puja una pàgina web on es detalla la relació
de connexions i desconnexions.
http://sortnet.com/josep/adsl/
Avui s'està actualitzant cada dos o tres minuts :-)
Ara no tinc Internet: el pateixo.

Nota als que veieu la plana en castellà:
Si feu servir Explorer, aneu a Herramientas/Opciones de Internet.../Idiomas
i poseu el català a dalt de tot.
Si feu servir Netscape, aneu a Edita, preferències, Navigator, idiomes i
poseu-hi el català
Per si les mosques... ;-)

--
Salut!
Josep Sort ([EMAIL PROTECTED])

Per enviar missatges a la llista: <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Altes, baixes i informació de la llista: <http://www.internauta.net>