-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED]]En nombre de Juli Salvà
Enviado el: sábado, 22 de diciembre de 2001 23:26
Para: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Asunto: [Internauta] Re: <PC> modem XP

Algú té un modem Diamond SupraMax 56K USB funcionant amb XP?
Jo em vaig comprar aquest modem l'any passat, i ara em vull posar l'XP, i a
la pagina de compatibilitat de Microchof aquest modem no hi apareix per
enlloc. He busca també a la web de Diamond (el fabricant) i tampoc tenen
cap drivers per l'XP.
En cas (com sembla probable) no trobi drivers d'aquest modem per XP, hi ha
alguna cosa que es pugui fer? (apart de llençar aquest modem i comprar-ne
un altre :-))

Jo tinc un problema igual que el teu amb el Diamond SupraExpress 56e MEMORY,
tinc que emprar l'Standard Modem que té proporciona el mateix Windows XP. La
pregunta que has fet referent a una partició i tenir els dos sistemes
m'interessa molt a mi també

Salutacions,

                      Juli

Per enviar missatges a la llista: <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Altes, baixes i informació de la llista: <http://www.internauta.net>