Hola Mortizia,
Sembla que els mossos no diuen res i si no surts de Catalunya, excepte
si surts pel nord, no et trobaras Guardia Civil de Trafic.
La multa te la poden posar per ocultar part de la matricula.
per exemple.
Aixo de portar la "E" es fotut.
Respecte a si ERC crec que t'ajuden a fer el descarrec pero pagar, ho
veig complicat.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \    ##    /     http://www.papallones.net
Missatge de referència
Thursday, January 24, 2002, 11:52:04 PM,