Две мутри са на екскурзия в Африка. Решили да отидат в един резерват, да разгледат животните и природата.
Вървят с джипа из саваната и единият пита:
- Ебаси, кво е тва животно дългата шия?
- Това е дангерус! - отговаря вторият.
След малко първият пак:
- Леле, а тва кво е, бе! Глей кви уши има и дълъг нос...
- И това е дангерус, бе!
Минават покрай една река. Първият пак пита:
- А тва, бе? Глей кво е гнусно, цялото зелено, с дълга опашка, гадни зъби и големи джуки...
- И тва е дангерус.
- Абе, ти откъде знаеш всичко това?
- Ами щото трябва да се учат чужди езици, бе тъпак. На входа на резервата си пишеше:"All animals in this park are dangerous!"

Среща на мутри. Всеки е довел със себе си огромен бодигард. Само един е придружаван от прегърбен, нисичък, с болен вид човечец.
- Това да не е някой майстор по бойни изкуства? - питат другите.
- Ами, въобще не може да се бие...
- Да не е някой снайперист?
- Въобще не е пипал оръжие през живота си...
- Тогава, защо го влачиш с тебе..
- Този ми е четвъртият.- отговаря мутрата поглаждайки бодигарда по главата...- Другите трима ги изтрепаха, защото мислеха, че съм аз.

Една жена си купила говорящ папагал от пазара. Носи го вкъщи, а той:
- Здравейте, казвам се Гошо, искам да чукам....
Това продължило през целия ден. Жената отива при съседката и й казва за папагала. Съседката й казва:
- Я го донеси у дома. Аз имам две женски папагалки, които по цял ден се молят на бога. Те ще го превъзпитат.
Жената донася папагала и го пуска в клетката при женските папагалки.
Той:
- Здравейте, казвам се Гошо, искам да чукам...
Папагалките в един глас:
- Най-после, Бог чу молитвите ни....

Одговори путем е-поште