Нова Година. Дядо Мраз раздава подаръци. Кофти график, бърза като луд, няма време...

Влиза през комина в поредната къща и какво да види - на леглото спи гола мадама.

Дядо Мраз мисли:

- Да се възползвам ли или да не се възползвам? Ако се възползвам - отиде ми графика.

Ако не се възползвам - не мога да мина обратно през

Мутра, цялата в гипс и бинтове лежи в болница. Съседът по легло пита:

- Какво ти се е случило?

- Мамка му, карам си "Мерцедеса" със 180, гледам: мамка му, отпред човек язди кон.

Набивам спирачките, но не успявам да спра, мамка му и трасссссс право в коня.

Прецаках си новия Мерцедес, мамка му....

- Абе, остави колата, бе! Човека жив ли е?

- Абе мамка му на човека и на коня, нищо им няма, те били бронзови....

От зоопарка избягал слон.

На следващия ден в офиса на шерифа се звъни:

- Сър! В градината ми стои огромен сив плъх!!!

Той къса зелки с опашката си....

- И какво прави с тях?

- Сър! Ако ви кажа, няма да повярвате...

Одговори путем е-поште