From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]] On Behalf Of Peter Frederiksen
Sent: 26. november 2002 19:49
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [Kbhkol] Anti pirat gruppen!!!!

Hej

Jeg har idag læst politikken med mindre interresse;-(

Der stod noget om, at de "anti pirat gruppen" er på jagt efter privat/hjemme pc-brugerne.

Altså på eks. kazaa tager de screen dump af en bruges filer plus ip-nummer.

Derefter er det lykkes dem i byretten, at få en domankendelse, som forpligter internetudbyderne at opgiver navn og adresse på det pågældende ip-nummer.

Jeg står i det problem, at vi deler en fobindelse (ca. 20 personer), men forbindelsen står i mit navn. Det vil jo sige, at hvis de har fundet mit ip i deres søgning, så får jeg et julekort fra de "rare" mennesker, eller hvad de nu må være...

Grunden til dette er, at vi kun har et fast ip til vores router og køre med dhcp bag firewall/routeren.

Så spørgsmålet er:

-Kan  jeg komme til at hæfte for noget, som jeg ikke har downloadet eller fortaget mig. Og hvad med andre som heller ikke har fortaget sig noget ulovligt.

-Hvordan kan jeg bevise at det ikke er mig.

-Er der nogen som ved hvad reglerne er på dette område.

-Hvordan skal man forholde sig til evt. brev eller besøg...

Med venlig hilsen

Peter Frederiksen

Besvar via email