René Lund Jensen wrote:

Der findes allerede et layer7 filter til iptables: http://sourceforge.net/projects/l7-filter/ eller http://l7-filter.sourceforge.net/

Tak for tippet :-)

Nu er der gået et stykke tid, siden du skrev dette indlæg, hvor vi i mellemtiden har fået vores servere op og stå...

Jeg tænkte på, om ikke jeg kunne have lov til at invitere dig på besøg på vores kollegie, til hjælp med opsætning af Layer 7, idet jeg går ud fra, at du har mere styr på opsætningen af Layer 7, end vi har...

Jeg har forgæves forsøgt at finde dit telefonnummer på nettet, så her er mit: 2972 6976

Send mig en SMS med dit eget nummer, så jeg kan ringe tilbage og vi kan aftale nærmere...

- Martin Lippert Rebæk Søpark Kollegiet [EMAIL PROTECTED]