Hej Alle sammen

Jeg har et par spørgsmål omkring installation af en server som skal varetage nogen down-/upload problemer vi har på Frankrigsgade Kollegiet.
Da der er flere personer som gerne vil downloade og vi ikke er blevet enige om hvornår på døgnet. Så tænkte jeg, om der ikke skulle være en person, som kunne hjælpe os med at installer en Debian server med pl og wrr. Da ingen af os rigtigt har prøvet at arbejde med Linux før.
Så hvis der var en som kunne hjælpe og eller der var en meget bruger venlig installationsvejledning så ville vi være meget glade.
Er 266 Mhz godt nok?
Ville wrr og pl ikke kunne løse vores problemer, sådan har jeg forstået det?

Mvh.

Peter Frederiksen
Tlf.: 5190 3080

Ps.: Det er noget skidt, at denne forening skal nedlægges:-(

Besvar via email