From: Yushazizi Yusof <yushaz...@tnb.com.my>
Subject: RE: { KELANTAN-KITA } Re: Kursus Bina Laman Joomla 7 November 2009 -
jawab
To: Kelantan-kita@yahoogroups.com
Date: Monday, November 2, 2009, 11:19 AM

Kawe asal-2 lg tok guru x sea terima ….

From:
Kelantan-kita@ yahoogroups. com [mailto:Kelantan- k...@yahoogroups .com] On
Behalf Of ejoe akman

Sent: Monday, November 02, 2009
11:19 AM

To: Kelantan-kita@ yahoogroups. com

Subject: Re: { KELANTAN-KITA } Re:
Kursus Bina Laman Joomla 7 November 2009 - jawab

yus tak perlu masuk sebab dah pandai

bagi kepada mereka yg baru nak mula...

Kursus Bina Laman Joomla 7 November 2009 - jawab

ejoe.net ko jadi sifu ??? kalu dio
rugi laaa kw x joint

Ediramle Ismail wrote:

> Ok saya telah buat surat
dan telah hantar secara kepilan melalui e-mel

> sdr ikemas...@gmail. com <mailto:ikemas...@gmail. com> terima
kasih.

> Kebetulan juga kita dah lama tak jumpa.

> Bolehlah kenal MID Kok Pasir.

> Kepada rakan-rakan lain yang berminat adalah dipersilakan. Tenaga

> pembimbingnya adalah orang yang tidak asing lagi yang dipercayai

> kemahirannya dan telah menyatakan kesanggupan untuk membimbing kita.

> Ediramle

com

com>

> *Sent:* Sunday, November 01, 2009 2:24 PM

> *Subject:* Re: { KELANTAN-KITA } Kursus Bina Laman Joomla 7

> November 2009

> ho la wes .......

> kalu dok tok leh ghi sebab kawe kijo ari sabtu .........

> kalu ado surat
buleh la pelepasan .......

> 2009/11/1 yushazizi yusof <yushaz...@gmail. com

> <mailto:yushaz...@gmail. com>>

> mie kn mintok surat
ko...

> 2009/11/1 Mat Min <ikemas...@gmail. com

> <mailto:ikemas...@gmail. com>>

> Boleh tak saudara edi buatkan surat
untuk saya

> ............ ........ untuk pengesahan boss ...

> 2009/10/31 Ediramle Ismail <edira...@kokpasir. com

> <mailto:edira...@kokpasir. com>>

> Sekarang baru ada 5 orang

> masih ada tempat lagi.

> Kehadiran rakan-rakan sekelian sangat dialukan.

> Ediramle

Infodesa Kok Pasir Tumpat,

> Kelantan.

> Pendaftaran: RM 35 seorang

> Makan dan minum disediakan

> Berminat untuk turut serta, sila mendaftar

> melalui sms atau telefon saya (Ediramle)

> 0129032948

> Penyertaan adalah terhad kepada 10 - 15 orang

> sahaja.

> Kepada yang ada laptop sila bawa laptop

> masing-masing berserta gambar atau bahan-bahan

> tulisan yang hendak ditempatkan di laman.

> Kursus ini dianjurkan unit ICT GDW dan KRT

> Kok Pasir.

> Ediramle

> --

> Rgds

> Mat Yus

> http://mygg2u.
blogspot. com/ <http://mygg2u.
blogspot. com/>

ejoe.net ko

NOTIFICATION

This  e-mail and  the attachments is intended  solely for the

person to whom it has been addressed. It contains privileged

and/or   confidential   information  and  is   privileged  or

otherwise protected from disclosure.

If you are  not the person for whom this e-mail was intended,

or the  e-mail has reached you  by mistake, please  delete it

immediately and inform us of the error. Our e-mail address is

ad...@tnb.com. my.

All  opinions,  conclusions   and  other  information  in  this

message that  do not  relate  to the official business of TNB

shall be understood as  neither given nor  endorsed by TNB.

TNB  shall not be  responsible  for any activity that  may be

considered as illegal and/or improper use of e-mail and TNB

further disclaims and shall not accept liability for any content

of this e-mail,  or for the  consequences  of any actions taken

on  the  basis of  the  information  provided,  unless  that

information is subsequently confirmed in writing.

WARNING

Internet   communications   cannot  be  guaranteed  to  be

secured  or error-free  as information  could be intercepted,

corrupted, lost, arrive late or contain viruses. As such, we do

not accept liability for any errors or omissions in the content

of this message which may arise as a result of internet

transmission.

TNB does not authorise any of its employees to make any

defamatory or seditious statements or commit any offence

which  is   contrary  to  the   laws  of  Malaysia.  Any  such

communications  and/or  actions  by  such  employees are

outside the scope of employment of the said individuals and

TNB shall not be liable for such communications and/or

actions.

Kirim email ke