Dimaklumkan pada pagi 15 Jan 2010 kursus   Facebook terpaksa ditunda kerana
saya ada
mesyuarat  Agung khas Persatuan Bekas Tentera di Pejabat Perpaduan Tumpat mulai
8.30 pagi.

Sebelah petang setakat ni tiada program.

Hingga ke hari ini  belum ada seorang pun yang hubungi untuk ikuti. Itu tak
jadi masalah  bagi saya sekarang kerana ianya telah menjadi terlalu biasa.

Saya akan mencari cara lain untuk membantu sedikit sebanyak tentang apa yang
diketahui.

salam hormat untuk semua.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=906624&l=3678893b78&id=1054967565

  Dimaklumkan dengan hormatnya kepada sesiapa yang ingin mendaftar dan
  mengendali laman Facebook (kepada yang belum mendaftar di Facebook)

  Kursus akan diadakan seperti berikut:

  Tarikh : 15 dan 16 Januari 2010 (Jumaat dan Sabtu)
  Masa: 8.30 pagi - 12.00 tgh -- 2.30 petang - 5.30 petang

  Tempat: Anjung ICT Kok Pasir, Tumpat, Kelantan.

  Penyertaan terhad. Hanya 3 orang untuk 1 sesi.

  Keperluan: Bawa laptop masing-masing ( yang boleh guna wireless).

  Pendaftaran: Percuma

  Makan dan Minum - Tidak disediakan.

  Sijil penyertaan : Tidak disediakan.

  Berminat sila hubungi saya di nol tel: 0129032948

  - Seorang peserta untuk 1 sesi pun kursus masih boleh dijalankan diterima.

  Kursus dianjurkan sabagai salah satu aktiviti sempena tahun ICT peringkat
  diri sendiri 2010.

Kirim email ke