Assalamualaikum & salah sejahtera,

Adakah anda berminat untuk memiliki sebuah laman web…?  Bagaimana jika saya
katakan membina laman web ini sebenarnya semudah A-B-C…!

Pernahkah anda mendengar mengenai perisian Joomla…?  Anda berminat untuk
mengetahui lebih lanjut mengenai perisian Joomla ini…? Biar saya berkongsi
kepada anda sebuah ebook yang mampu mengajar anda cara untuk membina laman web
yang lengkap menggunakan perisian Joomla ini. Saya pasti anda tidak akan
menyesal untuk mendapatkan ebook "Panduan Lengkap Pakar Joomla" ini, tambahan
pula ebook ini disampaikan 100% dalam bahasa melayu bagi memudahkan anda
memahami secara terperinci mengenai perisian Joomla ini.

Maklumat lanjut mengenai ebook ini,sila layari
http://www.pakarjoomla.com/hop.php?ref=kekawan_1010

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: