Baru-baru ini,seorang rakan saya telah
melancarkan satu produk yang saya rasa amat berguna kepada anda iaitu
panduan membina laman web menggunakan perisian Joomla.

Apa itu
Joomla? Joomla merupakan sebuah perisian yang dibangunkan oleh Open
Source Matters(OSM). Perisian Joomla dibangunkan menggunakan bahasa
pengaturcaraan PHP dan menggunakan pangkalan data MySQL.

Salah satu kelebihan perisian Joomla ialah, ia mampu membina pelbagai jenis
laman web. Antaranya ialah laman web portal,komuniti, kedai
online,e-majalah,aplikasi kerajaan, laman
web MLM,persendirian,syarikat dan banyak lagi....

Produk yang saya maksudkan ialah "Panduan Lengkap Pakar Joomla 2.5".

Ingin ketahui lebih lanjut mengenai JOOMLA sila layari :
http://www.pakarjoomla.com/hop.php?ref=kekawan_1010

Kirim email ke