    From:     Ade Sanjaya     Aliyasa
    To: keluarga-islam@yahoogroups.com
    Sent: Friday, December 01, 2006 1:31     PM
    Subject: Re: [keluarga-islam] Post     status

Uppssssss......................
    Kayanya perlu voting     benarkah budi suci ( Bos Gila ) menumpas Sahmuddin
?
    Atau dewan pelangi KI     yang melerai perdebatan tak bermutu anatara
keduanya ?
    Saya pribadi melihat budi     suci ( bos gila ) tak berandil apa apa dalam
amar putusan dewan pelangi KI,     bahkan menurut saya tak ada dakwah sama
sekali dari budi suci kecuali     ...........kemarahan membabi buta yang tak
jelas ?

    salam sayang dari     qatar.
    Ade Sanjaya Aliyasa
Qapco.co.ltd