Wa'alaikumussallam Wr Wb.

SAMI'NA WA'ATOKNA...

________________________________

From: keluarga-islam@yahoogroups.com
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Kartika, Bambang
Sent: Thursday, August 07, 2008 10:04 AM
To: keluarga-islam@yahoogroups.com
Subject: RE: [keluarga-islam] Re: (Ngaji of the Day) Peristiwa sebelum
dan selama Isra'

Assalamualaikum Wr.wb

Sedikit untuk  mengingatkan ya Kang Ahmadi wabil khusus buat saya dan
mudah mudahan buat saudara semua, dan ini dari guru saya ...."Kepada
sesama mahluk Allah juga berakhlak apa lagi kepada Allah , dalam sholat,
berdo'a, hingga buang airpun dengan berakhlak, "Begitulah Kanjeng Nabi
dilahirkan didunia ini untuk Menyempurnakan Akhlak".

Wassalam