Pred kazdym testom sa spusta setUp() a po nom tearDown(). Konstruktor
by mal byt obligatny

public TestClass(String name) {
        super(name);
}

Robite v konstruktore nieco viac? Preco Vam vytvaranie istancii pre kazdy
test prekaza? I ked to vytvaranie sa mi nezda, ale vyvratit ho neviem,
nikdy som sa tym nezaoberal.

J.

Odpovedet emailem