Dobry tip, tomu jsem se chtel vyhnout ;-)

Pokud nenajdu vhodnou uz hotovou vec (coz delam vzdycky, nez zacnu znovuvymyslet kolo), tak si to napisu sam. Ale casovy odhad pul dne mi nesedi, pokud by to melo byt tak jak bych si predstavoval myslim ze to bude vice dni. No a pokud to ma mit smysl jako opensource, tak to chce dokumentaci atd. a to myslim taky neni za chvilku..

Tom