On Thursday 02 of March 2006 11:05, Martin Kuba wrote:

> Pri tehle prilezitosti bychom mohli sporadat anketu, kdo vlastne
> uz pise zdrojaky s 1.5 ficurami. Zatim vsechny opensourcove zdrojaky,
> ktere jsem videl, byly delany pro 1.4 nebo dokonce 1.3.
> Uz z nich zmizelo pouzivani enum jako jmena promenne, ale
> to je asi tak vsechno.
>
> Takze ruce nahoru, kdo pisete pro 1.5 :-)

Obe ruce dole. Pro vlastni potrebu jsem v J2SE uz dlouho nic nepsal, J2ME je
uplne nekde jinde a v praci pisu pro 1.3 (mame povolenou 1.4, ale stejne
pouzivame nas stary kod 1.3 kompliant vcetne vlastnich reqexpu a vlastnich
WrappedExceptions, takze proc sahat po 1.4, ze?)

Jediny duvod, proc pouzivat 1.5, je ten, ze ani pri 1.3 syntaxi neprijdu o
vyhody rychleho JDKcka.
--
Oto 'tapik' Buchta, [EMAIL PROTECTED]
http://www.buchtovi.cz