Takze Vy pouzivate PMD + MetaCeck?

A ty Vase fixy jsou dostupne kde? S PMD uz jakz, takz umim a mam nastaveny seznam pravidel.

P.S.: Chtel bych kontrolovat minimalni delku parametru (to pravidlo tam je), bohuzel nektere parametry ac kratke jsou dostatecne jednoznacne. Napr. id je jasny identifikator. Jak pasivovat PMD proti podobym prohreskum, pri zachovani kontroly?