Aky je dovod tejto potreby ? Ak potrebujete aby uzivatel mohol pracovat s jednou aplikaciou a bol sucasne prihlaseny ako dvaja rozni uzivatelia, tak take nieco umoznuje Internet Explorer (nesmiete ale sputit IE cez Ctrl+N ale musite sputit  samostatne novy IE -- to je celkom dobra vlastnost na testovanie softveru, ktoru bohuzial Firefox nema).

Ak si to vyzaduje nejake bezpecnostne pravidlo (napriklad niektore internet banking softy to maju) tak nepomoze ani obycajny URL rewriting, ale bude asi nutne robit nejaky _javascript_ (napriklad vsetky odkazy na strankach mat ako odoslanie formularu a podobne).

Dňa 13.3.2006, Horvath, Bystrik <[EMAIL PROTECTED]> napísal(a):
Dobry den!

Potreboval by som poradit s nasledovnou vecou:
Potrebovali by sme na projekte, aby sa userovi po otvoreni novych okien
z toho isteho procesu browser-a (ctrl+N, File->New Window) vygenerovala
nova session. Ked sa session vytvara cez cookies, tak to nejde (v ramci
toho isteho procesu sa cookies zdielaju), ale cital som, ze cez URL
rewritig by to slo. Riesil to uz niekto? Ocenim kazdu odpoved.

Diky,
Bystro Horvath

Odpovedet emailem