Skutečně si neodpustím reagovat:

> byl tam takovej sikovnej program v Jave co kesoval internet na harddisk.

Tak až ho tam budete mit nakesovanej celej tak ja bych si ho k sobe stahl, ale co mate za HDD prosim? Uz dlouho jsem se tak přijemně nepobavil :)

Martin Zeidler napsal(a):

U sestry Celeron 600, 192 MB RAM, Java jede naprosto v pohode (myslim tedy applety v prohlizeci). Navic má WinXP, coz sezere cast vykonu a pame(ti oproti Win ME. A na WInME,C433,256 RAM to nejde. Na tom Cel600 je navic spusteny porad Skype,ICQ a podobny veci, na te 433 jen antivir, tiskarna, ICQ, ovladani zvukovky a to je vse. Ja se v Jave nevyznam, ale mozna tusim kde bude problem. Kvuli vytacenemu pripojeni jsem na ten pocitac instaloval JRE1.1.8, byl tam takovej sikovnej program v Jave co kesoval internet na harddisk. To JRE tam porad bylo kdyz se stahoval novy plugin do Firefoxu. Jelikoz to bezelo hrozne pomalu, napadlo me jestli tam neni mezi nema nejakej konflikt, tak jsem poradil pritelkyni at to stare JRE odinstaluje. Kdyz to udelala, tak Java ve Firefoxu ji prej ted nechodi vubec. Dostanu se tam az o vikendu, tak jako prvni co zkusim bude odebrat tem plugin z Firefoxu a nainstalovat Javu stazenou z webu Sunu. Nevim, ale podle me to na tomhle PC musi chodit.

Martin

Mores, Stanislav napsal(a):

Ako kriticka sa mi zda v tomto pripade hlavne velkost pamate.
256 MB RAM je strasne malo. Z velkou pravedepodobnostou sa fyzicka pamat
zaplni, dochadza k swapovaniu na disk a tym sa beh celoho PC neumerne
spomaluje.

Ale vsak to sa da lahko overit - cez Task Manager...

Stm.

http://www.nod32.cz