Dobry den,

mozno pomoze: http://www.bouncycastle.org/

Martin Krajci

On 5/3/06, Moravec Jan < [EMAIL PROTECTED]> wrote:
Zdravim,

Neznate nekdo jiz hotovou a pouzitelnou implementaci Javovskeho KeyStore nad databazi? V aplikaci potrebuji za behu generovat klice a certifikaty. Pouzivat standardni JKS/PKCS#12 implementace bezici nad souborem mi neprijde moc pouzitelne s ohledem na konkurentni pristup uzivatelu, navic v klusteru. Implementovat nejakou zamykaci vrstvu nad tim souborem by byl spise zoufaly hack.

Kupodivu jsem nic nevygoogloval i kdyz mi prijde, ze to je obecne dost pouzitelna funkcionalita.

Diky,
Honza

--
Best regards,