Petr Kolesa napsal(a):

Benda Lukas napsal(a):
 > Takze pro desktopove aplikace bych mozna jeste zvazoval HSQL, ktera je
cela programovana v Linuxu a nepriklad je nativni pro OpenOffice, prave
                      ^^^^^^
Pravdepodobne myslite v Jave.

Presne

z duvodu ze Firebird nema embendet na Linuxu.

Nezni ten cizi, petkrat se vyskytujici, termit nahodou 'embedded'? Ja vim, bylo uz pred pulnoci ... :)

To neni puloci, ale skutecne tim, ze mam problemy s pravopisem jak anglickym, tak ceskym a obcas jsem lenivy kvuli kazdemu slovu brat slovnik. Btw. nedari se mi najit cesky ekvivalent toho slova. P.S.: Ani v mych chytrych slovnicich to slovo neni :((
kolisko

Odpovedet emailem