Aha, takže dvouapůlvrstvé řešení ;-))

TAKY NÁPAD, ZAUVAŽUJU NAD TÍM.

Petr

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Behalf Of Lukas Barton
Sent: Friday, May 19, 2006 10:06 AM
To: Java
Subject: Re: Swing a data binding

URBAN Leos wrote:

> Pokud není ta databáze veliká (počtem entit) tak bych se zamyslel zda
> si neudělat vlastní JDBC peristenci. Možná by to bylo jednodušší než
> se učit Hibernate / JDO / iBatis a navíc ho nutit používat databázi
> kterou nesmíte změnit.  Kromě toho tady kdosi nedávno psal že
> hibernate jde na dvojvrstvém klientu použít jen obtížně, takže ten asi
> odpadá.

No ja uz jsem ten problem s Hibernatem a 2vrstvym klientem "vyresil" ;-)
Pouzivam RCP Eclipse.
Zacal jsem v "seznamech/stomech" pouzivat lehke objekty.
V editorech pouzivam normalni objekty, ktere odpojuji od session (je
treba si pohrat s tim, co ma byt lazy initialized) a pro "jistotu"
verzovani.
Vsechna aplikacni logika dusledne oddelena od DO.
Takze uz se to docela blizi 3vrstve architekture ;-)

  Lukas

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com

Odpovedet emailem