Dekuji vsem za odpovedi.

Moje predstava je takova, ze bych v business vrstve obslouzil onu
vyjimku DataIntegrityViolationException a na jejim zaklade vyhodil
svoji vyjimku (treba ExistingUsernameException). Ale nedari se mi
zachytit DataIntegrityViolationException vyjimku v DAO implementaci
(bezi to asi ve zvlastnim vlakne a na moje try-catch to nebere ohled).
Kde bych mel tuto vyjimku osetrovat? Dale by me zajimalo, jestli by z
teto vyjimky nebylo mozne programove zjistit nejake podrobnejsi
informace - napriklad, ze se to nepodarilo ulozit skutecne diky
existujicimu username, nebo kvuli necemu jinemu (napr. spatne delce
hesla atd... ).

S pozdravem,

Petr Gola