Dekuji za informace. Zrovna jsem psal do konfery dalsi majlik - po celodennim hledani, nemam stale zadne vysledky. Snad bych byval i rekl, ze je to problem jen u me, protoze jsem se nikde na webu nesetkal s ohlasenim podobneho problemu. IMHO o vypadek asi nepujde, nejsem schopny ani rozlisit IP adresu (nejspis uz acegisecurity.org neni ani na dns serverech).

S pozdravem, Petr Gola