To je v pohode,
ja jsem v Rakousku, ne v CR :o) Ale to je moje chyba, ze jsem to neuvedl.
Kazdopadne:
Locale  local   = Locale.getDefault();
System.out.println( local.getCountry() );

Me vrati: US
Takze ze zdrojaku je patrne ze by se mel nacitat puvodni properties tzn
RowSetResourceBundle.properties

Bohuzel se tak ocividne nedeje :o) Zkousel jsem pro jistotu i prejmenovat to jak
na _US, tak _AT bez vysledku.

Kdyz koukam na ten zdrojak. Jediny co me napada, kde muze byt problem je zapis
PropertyResourceBundle(Thread.currentThread().getContextClassLoader().getResourceAsStream("com/sun/rowset/RowSetResourceBundle.properties"));

konkretne mam na mysli
com/sun/rowset/RowSetResourceBundle.properties

Jelikoz jsem na windows nemelo by to nahodou byt
com\\sun\\rowset\\RowSetResourceBundle.properties ????

Pomallu ale jiste premyslim nad tim, ze to vzdam. A udelam si vlastni objekt,
kterej data ulozi do Listu a budu to vypisovat z nej.

Kazdopadne Arture velice si cenim tve ochoty se vubec mym problemem zabyvat.

S pozdravem
Zdenek Kasparek

Quoting Artur Linhart - Java Communication <[EMAIL PROTECTED]>:

Jeste upresneni

    - ISO2 kod ceske republiky je "CZ", ISO2 kod cestiny je "cs", dole jsem
to prehodil... :-)

        Ahoj, Archie.