Ja mam v jednej tabulke 26 000 000 zaznamov. Nepresiel som na InnoDB pretoze by mal byt MyISAM v mojom pripade lepsi (velmi vela selectov a relativne malo insertov a ziadne update) a ale hlavne, pretoze som (pomerne pracne) vyriesil problem s prerusenymi transakciami.
Ked ale teraz robime na novej aplikacii (pocitame asi tak 50GB zaznamov) tak sme sa rozhodli pre MySQL (zakaznik nechce Oracle) a pre InnoDB, pretoze tam budu dlhe a komplikovane transakcie.

Může se taky připtat na něco malinko mimo.
Zajímá mě ten přechod na InnoDB. Je to výkonově lepší? Mě velmi chybí
nepodpora cizích klíčů u MyISAM a tím i celkově složitá režie rušení
rušení záznamů o které by se jinak starala DB automaticky. Ale admin
nechce na MyISAM přejít z výkonových důvodů. Navíc se vymlouvá na to,
že vývoj InndoDB je stejně ukončen, protože to odkoupil Oracle.

Odpovedet emailem