JJ, díky, zkusím štěstí.

Můj názor na NetbeansApp je ten, že projekt je to naprosto skvělý, ovšem
dokumentace, zejména k pokročilejším tématům, je stále pohříchu málo.

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Behalf Of Tomáš Procházka
Sent: Tuesday, September 26, 2006 5:30 PM
To: Java
Subject: Re: Netbeans App

 Už se na to, delší dobu chystám, ale zatím jsem se k tomu nedostal.

 Ale nejlepší by asi bylo zeptat se zde:
 http://openide.netbeans.org/servlets/SummarizeList?listName=dev

 Já si myslím, že když je aplikace tvořená moduly, že jeden z modulů musí
pak fungovat jako jádro aplikace a musí obsahovat nějakou metodu, které Open
IDE zavolá při inicializaci modulu.