Tak pri svych pokusech o rozchozeni RMI sem se dostal az do bodu, kdy propreneseni hlavniho objektu, potrebuji nastavit SecurityManager

Tohle mi to pise kdyz ho nemam nastaveny (na strane klienta):
java.lang.ClassNotFoundException: cz.apnetis.jhasevid.db.DBSupport (no security manager: RMI class loader disabled)]

Takze jsem nastavil standardni RMISecurityManager:
System.setSecurityManager(new RMISecurityManager());

Bohuzel ted se mi nerozbehne server protoze konci s chybou:
NoClassDefFoundError: could not initialize class org.firebirdsql.pool.FBConnectionPoolDataSource

Cely vypis chyby je radikalne delsi, ale zbytek uz je jenom: Objekt se neporadilo vytvorit, protoze nebyl vytvoren objekt, ktery nebyl vytvoren protoze ...., az nakonec je vise zminena hlaska.

Pritom, kdyz security manager nastaveny neni, tak mi to tu chybu nehlasi (nehlasi ji to, ani kdyz je to skompilovane jako stand alone, verze v jednom baliku).

Nejak presne nechapu podstatu security manageru, a proc mi to nepovoli vytvorit connection pool.

Umite mi nekdo pomoct?

Lukas "benzin" Benda ([EMAIL PROTECTED];  http://benzin.bloguje.cz)
Java a Delphi programator
PHP a JavaScript skrypter