Ted si nejsem jisty, jestli si spravne rozumime - ja se snazim, aby mi lazy initialization fungovala v ramci jednoho requestu, a to mi nefunguje a nevim v cem mam chybu. Lazy initialization pres vice requestu nepotrebuju a ani nechci.
Muj problem je opravdu jenom v tom, ze mam v jednom requestu vice session.
Co s tim?

nemit v ramci jednoho HTTP requestu vice session :-). Jakym zpusobem ty session "vyrabite"? V pripade ze pouzivate Spring Transaction a predtim nekde na filtru mate OpenSesioninView, tak musi platit ze transakce dostane jednu a tu samo Hibernate session, ktera se uzavre az ve chvili kdy je cely request uzavreny.

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */

For more information please visit http://www.messagelabs.com/email ______________________________________________________________________